Tel.: +36 20 925 3273
E-mail.: mail@wakeshop.hu
1037 Bp. Domoszló útja 16.
Nyitvatartás:
Hétfő - Csüt: 12.00 - 19.00
Péntek: 11.00 - 18.00
Szombat: Telefonos egyeztetéssel!
Tel.: +36 20 925 3273
E-mail.: mail@wakeshop.hu
1037 Bp. Domoszló útja 16.
Nyitvatartás:
Hétfő - Csüt: 12.00 - 19.00
Péntek: 11.00 - 18.00
Szombat: Telefonos egyeztetéssel!
TERMÉK VISSZAKÜLDÉS
Tisztelt vásárlóink!
Termék visszaküldéshez az alábbi információkat szeretnénk segítségül adni a zökkenőmentes lebonyolításhoz. Legyen akár méretprobléma (A), minőségi hiba(B) vagy egyéb ok amiért a tőlünk vásárolt terméket szeretnék visszaküldeni hozzánk az alábbiakra lesz szükség.
- Megrendelő neve:
- Megrendelő email címe:
- Megrendelő telefon száma:
- Rendelés dátuma:
- Rendelés kézhezvételének dátuma:
- Visszaküldendő Termék márkája:
- Visszaküldendő Termék megnevezése:
- Visszaküldendő Termék mérete:
- Visszaküldendő Termék színe:
- Visszaküldendő Termék db száma:
- Visszaküldendő Termék vásárláskori értéke:
- A visszaküldés oka:
Vásárlást igazoló blokk, számla másolat hiányában nem áll módunkban termékcsere.
- Húzza alá mit szeretne:
- Vételár visszautaláshoz szükséges adatok:
Everride Kft / WAKESHOP 1037 Budapest, Domoszló útja 16.
- Megrendelő neve
- Megrendelő email címe
- Megrendelő telefon száma
- Vásárlás helye vagy Online Rendelés dátuma
- Rendelés kézhezvételének dátuma
- Visszaküldendő Termék márkája
- Visszaküldendő Termék megnevezése
- Visszaküldendő Termék mérete
- Visszaküldendő Termék színe
- Visszaküldendő Termék db száma
- Visszaküldendő Termék vásárláskori értéke
Garancia jegy vagy Vásárlást igazoló blokk, számla másolat (ezen dokumentumok hiányában nem áll módunkban termékcsere).
- Használat mennyisége közelítőleg
- A visszaküldés oka, termékkel kapcsolatos minőségi probléma leírása:
- Képek küldése az alábbiak szerint (JPEG formátum lehetőleg 500kb és 3MB képméretnél nem kisebb, nagyobb képekkel)
1 kép: Termék teljes képe (kötéseknél mindkettő félről).2 kép: Termék talpának, hátuljának teljes képe (wakeboardoknál mindenképpen)
3 kép: Közeli kép a meghibásodott részről 1
4 kép: Közeli kép a meghibásodott részről 2
5 kép: Garancia jegy vagy annak hiányában vásárlást igazoló dokumentum képe.
Az emailben megküldött adatok alapján megkezdjük a garanciális ügyintézést, azt követően értesítjük a következő lépésekről a meghibásodott termék visszaküldését illetően.
Köszönjük, hogy minket választott!
Wakeshop csapata