Tel.: +36 20 925 3273
E-mail.: mail@wakeshop.hu
1037 Bp. Domoszló útja 16.

Nyitvatartás:
Hétfő:                        ZÁRVA!
Kedd - Csüt:            12.00 - 19.00
Márc. 15, Péntek:    ZÁRVA!
Szombat:                  ZÁRVA!

HU | EN

TERMÉK VISSZAKÜLDÉS

 

Tisztelt vásárlóink!

Termék visszaküldéshez az alábbi információkat szeretnénk segítségül adni a zökkenőmentes lebonyolításhoz. Legyen akár méretprobléma (A), minőségi hiba(B) vagy egyéb ok amiért a tőlünk vásárolt terméket szeretnék visszaküldeni hozzánk az alábbiakra lesz szükség.

 

  1. Termék visszaküldés méretprobléma vagy egyéb okból (nem minőségi hiba) az alábbiak szerint:
  2. Küldjön emailt az alábbi adatokkal wakeshop@wakeshop.hu email címünkre.
  3. Az alábbi adatokat tartalmazó kinyomtatott adatlapot a termékkel együtt küldje vissza címünkre.

       - Megrendelő neve:
       - Megrendelő email címe:
       - Megrendelő telefon száma:
       - Rendelés dátuma:
       - Rendelés kézhezvételének dátuma:
       - Visszaküldendő Termék márkája:
       - Visszaküldendő Termék megnevezése:
       - Visszaküldendő Termék mérete:
       - Visszaküldendő Termék színe:
       - Visszaküldendő Termék db száma:
       - Visszaküldendő Termék vásárláskori értéke:
       - A visszaküldés oka:
  Vásárlást igazoló blokk, számla másolat hiányában nem áll módunkban termékcsere.
       - Húzza alá mit szeretne:

       -   Vételár visszautaláshoz szükséges adatok:

 

  1. A visszaküldött terméket az eredeti csomagolásban, címkékkel, eredeti, új, nem használt állapotban, (esetleges alkatrészeivel együtt, pl kötéscsavarok, szkegek) tudjuk visszavenni. Amennyiben az eredeti csomagolás nem áll rendelkezésre vagy annak sérülése miatt a terméket nem tudjuk eredeti formában visszavenni készletre, raktározásra úgy a termékárból -20% visszakészletezési/csomagolási díj levonással tudjuk annak értékét visszatéríteni, jóváírni. Hiányosan visszaküldött termékek esetében, pótolható alkatrész esetében annak értékének levonásával, tudunk visszatéríteni vagy jóváírni. Nem pótolható alkatrész esetében a termék visszavételét elutasíthatjuk, a termék ár visszatérítésével egyetemben.(Kérjük, hogy a termékek eredeti csomagolását, dobozát ne ragasztó szalagozzák össze, lehetőség szerint azt további csomagolásba burkolják be visszaküldéshez).
  2. A kézhezvételt követő 30 napon túl visszaküldött termékeket csak előzetes egyeztetéssel tudunk visszavenni, azok értékét pedig üzletünkben/ webáruházunkban levásárolható összegben (kredit) tudjuk jóváírni az aktuális termékárak vagy vásárláskori érték alapján.
  3. Visszaküldés cím:

Everride Kft / WAKESHOP 1037 Budapest, Domoszló útja 16.

 

 

  1. Termék visszaküldés minőségi probléma, meghibásodás miatt alábbiak szerint.
  2. A minőségi reklamációt megelőzően tájékozódjon az adott termékre vonatkozó jótállási intervallumról, garanciális feltételekről. Mielőtt a terméket visszaküldené, azt megelőzően emailben wakeshop@wakeshop.hu küldje el részünkre az alábbi adatokat. A szükséges információk értékelése után instrukciót adunk a meghibásodott termék visszaküldését illetően.
  3. Az alábbi adatokat tartalmazó emailt küldje el nekünk:

   - Megrendelő neve
   - Megrendelő email címe
   - Megrendelő telefon száma
   - Vásárlás helye vagy Online Rendelés dátuma
   - Rendelés kézhezvételének dátuma
   - Visszaküldendő Termék márkája
   - Visszaküldendő Termék megnevezése
   - Visszaküldendő Termék mérete
   - Visszaküldendő Termék színe
   - Visszaküldendő Termék db száma
   - Visszaküldendő Termék vásárláskori értéke

Garancia jegy vagy Vásárlást igazoló blokk, számla másolat (ezen dokumentumok hiányában nem áll módunkban termékcsere).
   - Használat mennyisége közelítőleg
   - A visszaküldés oka, termékkel kapcsolatos minőségi probléma leírása:
   - Képek küldése az alábbiak szerint (JPEG formátum lehetőleg 500kb és 3MB képméretnél nem kisebb, nagyobb képekkel)

1 kép: Termék teljes képe (kötéseknél mindkettő félről).2 kép: Termék talpának, hátuljának teljes képe (wakeboardoknál mindenképpen)

3 kép: Közeli kép a meghibásodott részről 1

4 kép: Közeli kép a meghibásodott részről 2

5 kép: Garancia jegy vagy annak hiányában vásárlást igazoló dokumentum képe.

 

Az emailben megküldött adatok alapján megkezdjük a garanciális ügyintézést, azt követően értesítjük a következő lépésekről a meghibásodott termék visszaküldését illetően.

Köszönjük, hogy minket választott!

Wakeshop csapata