Tel.: +36 20 925 3273
E-mail.: mail@wakeshop.hu
1036 Bp, Perc utca 2.

H-P: 10:00-15:00
Szo: 10:00-14:00
Vasárnap: Zárva

HU | EN

Márkáink

Mivel nem mindenki számára nyilvánvaló, ezért néhány sorban, a tévedések és tévhitek eloszlatása érdekében szereténk összefoglalni a világ vezető wakeboard márkájának mibenlétét.

A Liquid Force hivatalos születését 1995-re datálják, bár működésük jóval korábban kezdődött. A márka alapítója Tony Finn és barátja Jimmy Redmond, a mai napig együtt dolgoznak a cég vezetésében. Mégis talán nagyobb érdemnek nevezhető, hogy maga a wakeboard, (skurfer) mint sporteszköz feltalálása, kifejlesztése kettejük nevéhez fűződik. Míg Tony Finn nemcsak az első wakebordosok egyike, de a világ első számú márkájának sikeres vezetője is, addig Jimmy Redmond a szakmában csak "wakeboard guru" néven ismert, egyedülálló tehetségű wakeboard formatervező.

Az elmúlt két évtized legjelentősebb újításai kivétel nélkül utóbbi nevéhez fűződnek. Számtalan prototípus elkészítése, majd profi riderekkel való tesztelése után, szinte mindegyik sorozatgyártásba kerülő wakeboardja  formai csodának számít.  Jimmy ugyancsak alapító tagja a WWA (Word Wakebaord Association) világszervezetnek.
Ugyan az első hivatalos gyártó, az O'brien tesvérek vízisík és tubok gyártásából közismert cége volt, a Liquid Force kevesebb, mint egy évtized alatt vitathatatlan fölényre tett szert konkurenseivel szemben.
Ridereik és frontembereik kiválasztása nem feltétlenül versenyeken elért, szubjektív pontozási rendszerben születő eredményektől függ, hanem sokkal inkább az egyéniségek és a különleges stílust képviselő atléták köréből kerülnek ki.

A Liquid Force mindez idáig a számtalan alkalommal nyerte el a wakeboard ipar kitüntető címeit, a wakeboard sport Mekkájában, Orlandóban évente megrendezésre kerülő  szakmai expón,  legyen az a  leginnovatívabb gyártó vagy éppen az év fejlesztése cím. Azóta töretlenül és számolatlanul zsebeli a legjobb gyártói címeket. A 2008-as adatok alapján a világ wakeboard eladásainak 46% Liquid Force wakeboard. 2012-ben a márka előnye konkureseivel szemben továbbra is meghatározó.
Napjaink Liquid Force termékpalettája egyedülállóan széles spektrumú választékot kínál,   5   különböző    anyagminőségű   és   gyártási technológiával    készülő wakeboardokból, kötésekből, 
legyen az grind base vagy hybrid technológia melyet minden esetben a Liquid Force innovációjaként, évekkel a konkurensei előtt dobott piacra. Termék palettájuk élenjáróan több száz termékből áll. Az évek sikerei után, fejlesztéseik és sokrétűségük töretlen maradt napjainkig.

2017-ben debütálló Flextrack rendszerű deszkáik és 4D kötéseik, 3 éves fejlesztés és tesztelés eredményeként ismét magasra helyezte a mérdét a konkurens gyártók előtt. A Felxtrackkel szerelt boardok és 4D kötések a pályaelem használatot és a boardok hajlíthatóságának tökéletesítését célozzák, nagy sikerrrel.

Üzletünkben számtalan teszt deszka kipróbálásával tapasztalhatjuk meg az LF boardok nagyszerűségét. Playwake wakeboard teszt sorozatunk pedig az ország különböző részein kínálják a lehetőséget boardjaink megismerésére.

A MYSTIC a legnagyobb európai szörf, kite és wakeboard kiegészítőket gyártó cég. Termékeikben megjeleneik a európai mérnöki munka leleményessége és nagyszerűsége. Repertoárja és minősége egyértelműen a világ piacvezető márkai közé sorolja a MYSTIC termékeket.
Színes és átfogó választék mellett a képviselt értékek kedvező árszintje jellemzi termékeiket.

A MYSTIC nemcsak termékeivel bizonyít. Versenyzői között megtaláljuk a sokszoros világbajnok Björn Dunkerbeck windszörf legendát, Ruben Lenten kite ikont és nem utolsó sorban Nick Davies wakeboard fenomént is.
Az elmúlt években sikeres technikai kiegészítőik mellett megjelent a surf style ruházati kollekciójuk, mely teljes nyári és téli repertoárt kínál, a megszokott magas minőségi standardal és izgalmas színvilággal.

Üzletünkben átfogó nyári kínálatot találsz a MYSTIC termékeiből!

A Ronix wakeboardok piaci megjelenésére 2006 végén került sor. A rövid múlt ellenére a legnagyobb tapasztalattal rendelkező gyártó termékeit csodálhatjuk a márkanév alatt. 

Az időben első gyártói társulás az O’brien fivérek nevéhez fűződik. A wakeboard és vízisí hőskorában elsőként napvilágot látott, első márkájuk az O’brien eladása után, a Hyperlite (korábbi vezető márka) termékeit vitték sikerre. 
Befektetőikkel való különválás után új presztis márkát delegáltak RONIX néven, ezzel jókora érdeklődést keltve és annál nagyobb szeletet kiharapva a Hyperlite „tortájából”. Az új márka sikereinek kulcsa, hogy nem csak az alapítók, de velük együtt a Hyperlite alakulat gerince, designerek, marketing és gyártást vezető szakemberek és formatervezőjük Mike Ferraro és néhány híresség (Danny Harf, Chad Sharp, Parks Bonifay, Emily Copeland) is a Ronix szekerét tolja tovább. 
A piaci megjelenés első pillanatától fogva meghökkentő népszerűségnek örvend, melynek  kulcsa, a kiváló minőség és az egyedülálló design. Második szezonjuk, 2008 után megkapták a legdinamikusabban fejlődő új márka elismerését.

Napjainkra felzárkózva  Liquid Force mögé, a két márka az világ összes wakeboard eladásának háromnegyedét  tudja magáénak, markánsan előzve bármely piaci konkurenst.
A Ronix felszerelések exkluzív megjelenésük, prémium minőségük mellett zseniális és átgondolt újításainak köszönhetően méltán tartozik a wakeboard gyártás 2 fős élmezőnyéhez.

RADAR néven professzionális monosík és hobbi vízisport felszerelések piacán  is képviselteti magát az új cég.

A wakeboard sportban újak számára talán frissen hangzik a Double Up (rövidítve DUP) márkanév.
Valójában egy régi, immáron 20 éves márkáról van szó, mely a wakeboard sport korai korszakában, már képviseltette magát. Az Ausztrál márka, most megújúlva, ismét hódít világszerte. Legfrissebb boardjaik egyértelműen a kábelpályás felhasználás jegyében készülnek, kivétel nélkül erős, famagos verzióban, további agresszív elemhasználatot támogató specifikumokkal. A 2016-os mexikói IWWF világbajnokságon, már profi férfi “csúcs” kategóriában nyert aranyérmet a DUP, Lior Soferrrel. Nem csak megjelenésük, de ridereik is egyértelműen az extrém “core” vonalat képviselik, így a nagy márkák mellett a DUP sajátos stílust képvisel.
Az ausztrál wakeboard hajós és kábelpályás változatban szinte szimultán indult az USA-val. Néhány ausztrál core rider szerint sok eredeti invert trükköt már csináltak a távoli kontinensen mikor az megjelent észak amerikában is, azokat helyi nyelven más elnevezéssel is illették. A korai korszakban komoly befolyással bírt a wakeboard sport fejlődésére több ausztrál rider is. Shannon Best a már klasszikusnak számító S-bend, invert trükkel vagy éppen ausztrálok által magas szinten űzött toesideról indított trükkökkel. Nemcsak a kezdetekkor de azóta is több ausztrál ért a csúcsra, említhetjük pl Harley Cliffordot is napjaink egyik wakeboardos fenegyerekét.

A 60-as évek végének Ausztráliájában a szörfös életmód egyet jelentett a sátrakkal, hálózsákokkal, deszkákkal telezsúfolt autós nomád életmóddal.  Ennek köszönhetően a szörfösök az időjárás kezében voltak.  Az időjárás határozta meg, hogy ezek a szabad lelkű hullámvadászok merre vették útjukat. És senki nem ismerte jobban az időjárást, mint Gordon Merchant, a Billabong alapítója. Rejtélyes érzéke volt ahhoz, hogy mindig a megfelelő helyen legyen a megfelelő időben.  

Mint deszka shaper, Gordon első áttörését a szörf deszkák oldalélének áttervezése jelentette. Még nagyobb újításnak számított – a mai szemmel már természetesnek vett – leash (szökevénypánt)  kifejlesztése, ami megakadályozta, hogy a szörfös eltávolodjon a deszkájától.

1973-ban Gordon feleségével, Renával boardshort-okat kezdett varrni burleigh-i otthonukban. A nadrágok persze a mai szemmel kezdetlegesek voltak, de bírták a kiképzést, amikor a helyi menők, Guy Omerod és Rabbit Bartholomew tesztelésre fogták őket. És ekkor útjára indult a Billabong. 

A 80-as évek elejére sikerült elérnie cégének helybéli határait,  így megkezdhette a nemzetközi terjeszkedést is. Először Kaliforniába, Japánba, Új-Zélandra, majd Európába kezdtek exportálni. Ahogy megvetette a lábát az új piacokon,  minden kontinensen saját központot alakítottak ki és többek között pólókból, boardshortokból, pulóverekből és sapkákból álló palettájukkal hamar megszerettették magukat a „nagyközönséggel”.

A Billabong számára mindig is fontos volt a profi sportolók és sport események támogatása. Szörfös csapata évtizedek óta a legjobbak között van, és a 90-es évektől a snowboard, a gördeszka és a wakeboard is megjelent a palettán: Anti Autti (snowboard), Bernard Hinterberger (wakeboard); Bucky Lasek (gördeszka).

A Follow wakeboard kiegészítőkre szakosodott cég, melyet 2010-ben alapítottak. A cég a kezdetek óta elkötelezett abban, hogy olyan termékeket hozzanak létre, melyek minőségükben és stílusukban is magas szintet képviselnek.

A Follow 2010-es indulásakor mindössze néhány handle és combo típust, valamint kisebb kiegészítőket gyártott, amelyeket néhány egyszerű szabály alapján építettek fel:"nincsenek trükkök, nincs nagy csillogás, csak jó minőségű termék, ami működik. "

Az elmúlt 15 évben a Triple Eight a legmagasabb színvonalú védőfelszerelést nyújtotta, fejtől a lábujjig és lehetővé tette a bizotnságos sportolást. A kivitelezés, az innováció és a stílus egyszerre van jelen termékeikben. A Triple 8 termékeket számos sportágban használják, gördeszkázás, snowboardozás, görkorcsolyázás, kerékpározás, wakeboardozás és más tevékenységek.

A Quiksilver embléma, az óriás hullám és a hófödte hegy, aktív sportot és globális kiválóságot képviseli. 20 évvel ezelőtti születése óta a Quiksilver fenntartotta elkötelezettségét a teljesítmény, a stílus és a kitartás iránt. A Quiksilver lényege a történelem, a termékminőség és az innováció, valamint az extrém sportkultúrával való hiteles kapcsolat. A Quiksilver mellett a Pirate Surf, a Que, a Roxy és a Raisins a kültéri életstílus teljes elkötelezettségét képviseli. A Quiksilver sportruházatát, strandruházatát és snowboard viseletét, a Quiksilver, Roxy, Private Surf, Que és Raisin márkákkal értékesíti ruházatát. Bár a Quiksilver az 1990-es évek közepén számos különféle típusú vásárlói ruházati cikket gyártott, a vállalat fókuszpontja a szörfösök divat trendjeinek meghatározása volt. A két fiatal amerikai szörfös által 1976-ban alapított Quiksilver irigylésre méltó sikert aratott a fürdőruhák és más szörfözési ruházatok és kiegészítők világában.

A californiai Carver cég terméke a Surf Skate egy igazi gördeszka különlegesség. A longboard megszületését a szárazföldön való szörfözéshez hasonló érzés megteremtése ihlette.
Ezt a vágyat kergetve, a Carver az aszfalton való szörfözést élményét hozta el nekünk. Speciális függőkkel boardjaik zseniálisan pumpálhatóak és fordulékonyak. Könnyedén, lábletétel nélkül pumpálva, a szörfhöz hasonló sikló érzést biztosítva szlalomoznak az aszfalton.
Mi sem mond többet minthogy az amerikai szörf válogatott ezzel a boarddal edz szárazföldön és számos profi snowboardos nyomja Carverrel.

A Carver tényleg az aszfalton „szörfözés” élményét nyújtja. Üzletünkben bérelhető tesztboardok segítenek belekostólni az élménybe.

A Landyachtz a logboard gördeszka márkák egyik meghatározó premium gyártója. A világ faiparának vezető országa Kanada. Természeti adottságainak köszönhetően elképesztő mennyiségű és minőségű fa alapanyag mellett az azt feldolgozó ipar fejlettsége világelső. 
A kanadai Vancouverből a Landyachtz csapatának sem kellett messzire mennie, hogy a legjobb minőségű lapokat állítsák elő. 
Több mint másfél évtizedes múltra visszatekintő márka a Vancouveri Whistler egyik sí kunyhójából indult. A hatékony és állandó minőségi kontrol alatt tartott fejlesztések sikerét napjainkban saját gyártó és összeszerelő üzem biztosítja. A Landyachtz csapatának célja a kezdetektől nem más mint minőségi termékekkel emelni életünk minőségét. Ezt bizonyítandó a Landyachtz mind fejlesztései tekintetében mind pedig a versenysportban élenjáró. 

Koncepciójuk, hogy a vásárlók által leginkább vágyott és legújabb igények szerint fejlesztett longboardokat dobják piacra. Évről évre számtalan új forma, szín, függő és kerék variációval bővül a nev véletlenül sikeres paletta. 

Nem kell több mint egy próba bármely Landyacht boardon és nyilvánvalóvá válik a méltóság.

A kaliforniai Loaded cég már 1995 óta gyárt kiváló minőségű longboardokat, melyek kiválóan visszaadják a snowboardozás élményét az aszfalt lejtőkön, és sima járdákon. A kaliforniai gyártó főként a carving és freeride deszkák fejlesztésére helyezi a hangsúlyt, mindemellett kerekeket is gyárt, Orangatang márkanéven. A csapat éveket töltött az alapanyagok tanulmányozásával, végül az üvegszál és a bambusz mellett tették le a voksukat, deszkáik többsége ezekből készül. A koncepció lényege, hogy a kész longboard egy szerves egységként működjön, így a lapokat a felfüggesztésekhez tervezik, és a saját gyártású kerekeikkel egészítik ki, utóbbi önmagában is a piacvezető márkák közé tartozik.

A Bustin Boards 2001-ben indult amikor egy kis baráti csoprt elhatározta, hogy az addigiaknál jobb longboardot készít maguknak. Az álom valóra vált a követők és világ támogató longboardos vásárlóinak révén. Brooklyni központjuk szolgálják a New Yorki és távolabbi igényeket egyaránt. Longboardjai hűen tükrözik a nagyvárosi longboardos gyökereket és a mai napig ezt az igény rendszert tartják szem előtt boardjaik tervezésénél. Deszkások tulajdonában és deszkások által működtetett vállalkozás, „custom” programja igyekszik megőrizni az egyediséget, melynek segítségével személyre szóló boardokat készítenek. 2011 óta dolgoznak világszerte, distributor hálózatukkal, a vártnál nagyobb sikerrel. 
Az elmúlt 10 évben a longboard élet fellendülésén munkálkodtak, a brooklyni műhelyükből jövő újdonságok segítségével. Palettájukon a Down Hill boardokon át az üvegszálas freeride lapokig minden megtalálható. A New Yorki és külföldi művészek munkáit felhasználva készülnek az egyedi Limited Edition grafikák. Saját kerekeik gyártása az egyediség és különleges gyorsaság jegyében indult. Végül és nem utolsó sorban saját ruházati vonalat indított a Bustin a biztonság és természet barát koncepciók szem előtt tartásával. 
Üzletünkben teszt lapok hitelesítik a márka nagyszerűségét! 
BUSTIN Boards, Brooklyn, N.Y.

Az Orangatang kerekek nagy szerepet játszottak a slide és a freeride fejlesztésében. Folyamatosan együttműködtek a világ egyik legjobb downhill versenyzőjével a fejlesztések során. Az olyan versenyzők, mint Alex Tongue és Patrick Switzer, világszerte uralják a versenyeket az Orangatang 4 President és az In-Heat kerekekkel.  A csodálatos kerekek mellett nagy teljesítményű csapágyakat és bushingokat is készítenek, amelyek mindenhol megnyerték a riderek szívét!

Az Abec 11 a riderek nagy teljesítményű termékeinek kifejlesztésére irányuló szándékból született. A legmodernebb technológiák és a kiváló minőségű uretán használatával az Abec 11 kiváló termékeket tud szállítani. Az al-márkák, a Pink, a Retro és a SubLime speciális célokra készültek. A Pink-et eredetileg lányoknak tervezték, de most mindenki használja. A Retro visszahozza az old school megjelenést, és ötvözi a korszerű anyagokkal. Míg a subLime főként gördeszka / shortboard  használatára szolgál.

Az USA-ban készült csapágyak, csavarok, tőcsavarok, távtartók, risrek és egyéb hardver alkatrészek megbízhatóak és megfizethetőek.

A Reef története 25 évre nyúlik vissza két Argentín származású testvérhez Fernando és Santiago" Santi "Aguerrehez. Szenvedélyüket a szörfözés szeretete és egyedi vállalkozó szellemük táplálta. A testvérek célkitűzése egy olyan papucs létrehozása volt
amely magas színvonalat képvisel, kényelmes és aktív életmód mellet is hosszan használható. Mivel Santit mindig is vonzotta a dél-amerikaik életstílusa,
ezért a 80-as évek elején Kaliforniába költözött, majd nem sokkal később követte őt testvére is. Kezdeti 4000 dolláros tőkével, kemény munkával és elkötelezettséggel
valamint néhány hozzáértő marketing ötlettel megtámogatva a testvérek a Reefet a világ elsőszámú papucsgyártójává alakították. Fernando és Santiago tudta hogy kiváló termékeket gyártanak, azonban szerettek volna még inkább kiemelkedni a tömegből. Inspirálva A Dél-Amerikai partok gyönyörű női által, a testvérek lehetőséget láttak abban hogy bevezessenek a szörfös piacra egy egzotikus elemet, a mára ikonikussá vált úgynevezett Miss Reef-et.
Az első hölgy bevonásával készült hirdetések elutasításra találtak a szörfös magazinok részéről, de később, látva az egyre növekvő érdeklődést folyamatossá váltak a megjelenések. Azóta Miss Reef globális ikonná nőtte ki magát a szörfös közösségek körében és a reklámoknak valamint a folyamatosan megrendezett fenékszépségversenyeknek köszönhetően továbbra is szerves része a Reef-nek, nem utolsósorban pedig a cég sikereinek egy része is nekik tulajdonítható.

Most 25 évvel később a cég virágzik és mint az egyik vezető "szörfös" márka szerte a világon kínál elsőosztályú lábelliket férfiaknak, nőknek és gyerekeknek egyaránt.
A cég folyamatos fejlődésének köszönhetően 2003-ban piacra dobta ruházati vonalát először férfiak majd nők számára is. Nemrég indult Reef Redemption nevű programjuk melynek célja,a környezetszennyezés elleni harc.

A Quiksilver embléma, az óriás hullám és a hófödte hegy, aktív sportot és globális kiválóságot képviseli. 20 évvel ezelőtti születése óta a Quiksilver fenntartotta elkötelezettségét a teljesítmény, a stílus és a kitartás iránt. A Quiksilver lényege a történelem, a termékminőség és az innováció, valamint az extrém sportkultúrával való hiteles kapcsolat. A Quiksilver mellett a Pirate Surf, a Que, a Roxy és a Raisins a kültéri életstílus teljes elkötelezettségét képviseli. A Quiksilver sportruházatát, strandruházatát és snowboard viseletét, a Quiksilver, Roxy, Private Surf, Que és Raisin márkákkal értékesíti ruházatát. Bár a Quiksilver az 1990-es évek közepén számos különféle típusú vásárlói ruházati cikket gyártott, a vállalat fókuszpontja a szörfösök divat trendjeinek meghatározása volt. A két fiatal amerikai szörfös által 1976-ban alapított Quiksilver irigylésre méltó sikert aratott a fürdőruhák és más szörfözési ruházatok és kiegészítők világában.

A hatalmas fantáziával ellátott Bob Hurley 1999-ben szörfdeszkakészítőként hozta létre a Hurley márkát, egy olyan életstílust képviselve, amelynek középpontjában az óceán, valamint a fiatalság lelkesedése és kreativitása áll. Mielőtt a Hurley-t útjára indította volna, Bob már hírnevet szerzett magának Huntington Beach egyik, majd hamarosan a világ egyik legkiemelkedőbb fiatal szörfdeszkakészítőjeként, idővel pedig az 1978-as világbajnok, Rabbit Bartholomew kedvenc szörfdeszkakészítőjévé vált. Bob megszállottan arra törekedett, hogy olyan deszkákat készítsen, amelyek könnyebbek, gyorsabbak és rugalmasabbak, és hamarosan ezt az innovációs elképzelést a szörfrövidnadrágok terén is megvalósította. A többi már történelem. Napjainkban Bob Newport Beach-i otthonában, Hawaii- on, vagy a világ
legjobb hullámainál foglalkozik „termékteszteléssel”.

Az egyedi grafikáiról és kiemelkedő anyaghasználatáról ismert Dunkelvolk perui alapítású cég, amely szörfösök, gördeszkások, BMX-esek és snowboardosok számára készíti ruháit. A márka neve a német "dunkel volk" szóból ered jelentése "sötét emberek".
A céget 1996-ban alapította Dieter Zúñiga és Jano Sayan, akik mindketten érdekeltek voltak az extrém sportok terén.
'96 táján amikor a gördeszka kezdett elterjedtté válni, lehetőséget láttak a "buggyos nadrágok" gyártásában amelyeket ekkor elsősorban deszkások számára készítettek. A nadrágok villámgyorsan elfogytak, így az alapítók testvéreik -Micky Zúñiga és Pablo Sayan- segítségét kérték további 300 darab előállítására,
amelyeket szintén nagyon hamar értékesítettek. A sikerek láttán kibővítették palettájukat pólóval, farmerrel, boardshorttal, és egyéb ruházati kiegészítőkkel,
immáron nyitva többek között a vízi sportok kedvelői felé is.

Az igazi terjeszkedés 2003-ban vette kezdetét, ezidőtájt kérte fel a Dunkelvolk a perui szörfös Javier Swaynet reklámarcának, illetve kezdte meg világszerte
exportálni termékeit. A cég kiváló anyagminőségű ruhái ennek köszönhetően ma már megtalálhatóak -többek között- USA, Spanyolország, Venezuela, Ecuador, Brazília, Ausztria, Ausztrália és Magyarországon a Wakeshop polcán is.

A FREEGUN az ütős grafikai design, a trend, a kreativitás és őrület összekevert elegye, egy olyan brand ami határozottan fiatalos, merész, extravagáns és szokatlan.  A FREEGUN extravagáns alsóneműk széles választékát kínálja  férfiak, nők, és gyermekek  számára.  Termékei között megtalálhatóak a férfi boxeralsók, női francia bugyik, fehérnemű szettek, fiú boxeralsók ill. kislány francia bugyik. 2012-ben a FREEGUN kollekciónként három millió fehérneműt értékesitett világszerte. A FREEGUN termékeit sportoláshoz illetve hétköznapi használathoz egyaránt ajánljuk. A szokványostól eltérően nem kizárolag csak pamutból, hanem egy újgenerációs mikrószálas anyagból készülnek a FREEGUN alsóneműi maximális konfortot biztosítva használóinak.  Szín és formatartóak. Mi sem bizonyítja ezt jobban, minthogy  termékeinket világszerte a FREEGUN által támogatott extrém sportolók( BMX, Motocross, Gördeszka, Wakeboard, Snowboard, Stuntmoto,....stb.) extrém körülmények között és a hétköznapokban egyaránt megelégedéssel használják........... Extra kényelem, extravagáns design, kiváló minőség, megfizethető ár.  Probáld ki te is termékeinket, rendelj akár csak egy darabot és teszteld a FREEGUN érzést!  Ha szereted a minőségi cuccokat, nincs vesztenivalód!

1974-ben Geoff Fox a Santa Clara Egyetem, fizika karának PH.D. professzora MOTO-X néven elindította saját kisvállalkozását, California állam Campbell nevű városában. A kezdeti cél az volt hogy a lehető legmagasabb színvonalú alkatrészeket gyártsák motocross versenyzők számára. A bizonyítási lehetőség 1977-ben el is érkezett, amikor a rivális Japán csapatok mögött közvetlenül megszerezték az ötödik, hatodik és hetedik helyet is az AMA 125cc Világkupa sorozatban.

Az elmúlt több mint 3 évtizedes kitartó munka során a cég mára nemzetközileg is elismert ruhamárkává nőtte ki magát. A továbbra is a cég gerincét képező teljes motocross ruházati és protektorkínálat mellett mára folyamatosan bővülő póló, boardshort, pulóver, sapka és egyéb ruházati darabok teszik kiemelkedővé a márkát.

A Havaianas brazil papucs történelme a 60-as évekre-re nyúlik vissza, és az álomszerű környezetben élő Hawaiiakról kapta a nevét. Korábban Brazília szegényebb rétegeinek volt közkedvelt lábbelije ám az évtizedek alatt az egyre nagyobb színválasztéknak, a javuló minőségnek, és a komfortosabb formatervezésnek köszönhetően, szinte a társadalom minden rétegének viseletévé vált. A 90es évék végén és a 2000es évek elején Európába, Ausztráliába és Észak Amerikába is berobbant a köztudatba, mára szinte minden országban kapható az egész emberlakta földön.

A Havaianas papucsokat különlegessé teszi, hogy sok más habszivacs strand papuccsal ellentétben ezek valódi kaucsukból készülnek rendkívül kényelmesek és strapabíróak. Az elegáns magas sarkú női modellektől elkezdve, a vastag pántos surfös stílusúig mindenki megtalálja a magához illő darabot, így nem csoda, hogy ez lett a világ legnépszerűbb papucsa.

Az Oakley a létezésének első pillanatától kezdve visszautasította a középszerűséget és az innováció eszméjének követését. A cég története egészen 1975-ig nyúlik vissza, amikor is Jim Jannarddal megalkotta első Oakley termékét az Unobtániumból készült BMX biciklikhez a markolatot. Ergonómikus profilja úgy került kialakításra, hogy formája tökéletesen igazodjon a kerékpárosok kezéhez. Az Unobtánium azóta is felhasználásra kerül a szemüvegek gyártásánál is. Különleges tulajdonságának köszönhetően izzadásra elkezd tapadni, így sportolás közben nem kell attól tartani, hogy elhagyod a szemüvegedet.

Ahogy ez a példa is mutatja az Oakley termékei felrúgják a stílus, a forma és a funkció közötti határokat. Nem véletlenül Jannarddal mottója: „A világon mindent lehet és meg is kell csinálni. Egyedül az a kérdés, hogy ki és mikor csinálja majd jobban”.

Az Oakley 1980-ban töretlen sikerrel hódította meg a a síszemüvegek és a kerékpáros szemüvegek piacát a lencsék innovatív rögzítésének és a precíz cilinderes hajlításának köszönhetően. Ezzel tökéletes látást és mechanikus sérülések elleni védelmet biztosítva.

1984-ben újabb siker született a sport világában. Ekkor született meg az első napszemüveg, az első sport szemüveg. A legmagasabb minőségű optikai kivitelezés, mely kifejezetten a professzionális sport könyörtelen követelményeire teremtett. Így született meg a High Definition Optics technológia. A sport világa igazi forradalmat élt meg. A szemüvegek átléptek az optikai tisztaságának addigi akadályait a törhetetlen, legtisztább polikarbonát lencséivel a Plutonite-al.

Az elszántsághoz való szenvedély, az őrület és forradalmasítás utáni vágytól égve az Oakley sportcipőket, ruházatot és egyéb Oakley kiegészítőket vezetett be, amelyek észvesztő visszhangot kaptak.

Az Oakley több, mint 600 szabadalmat tudhat magáénak a technológia és a formavezetés területén. Lázas és szűnni nem akaró problémamegoldási kedvének köszönhetően alkotásai már-már remekművekre emlékeztetnek.

1987-ben Snow Pro néven születtet márka, snowboard kötések és bakancsok gyártásával indult. A 90-es évek során nevett szerzett magának, színvonalas technikai felszereléseik révén Rage és SP márkájú bakancsaival és snowboard kötéseivel.  Az osztrák cég zseniális inovációt és kiforrott technologiát ötvözve saját európai gyárában gyártja termékeit 1996-óta.
Nemzetközi sikerük áttörését, egyedülálló találmányuk a FASTEC rendszerű gyors csatolós snowboard kötés hozta, mely egy kézzel pillanatok alatt becsatolható és oldható. Szabadalmaztatott FASTEC rendszerű kötéseik, a funkcionalitással párosult kényelem tekintetében egyedülálló termék világ szerte. Licence alapján több mint 20 márkának gyártja a FASTEC rendszerű kötéseket a Salomontól a GNU-ig.
Napjainkban SP Gadget néven a Go-Pro egyik legnagyobb alkatrész beszállítója.

Középiskolai projectből világcég. Ma már, a startup-ok korszakában nem tűnik olyan lehetetlennek, de 30 évvel ezelőtt erről álmodni merész ötlet volt. Márpedig a Horsfeathers ebben az évben ezzel a kerek számmal ünnepel.

Történetük 1989-ben kezdődött, Hanus Sulz és barátai igazi fanatikus snowboardos srácok voltak, minden szabadidejüket a pályán töltötték, a saját ruhamárka ötlete Rock Creek-ben született, Kanadában. A név egy viccből jött létre, horsefeathers magyarra fordítva képtelenséget jelent. A képtelen ötletből valóság lett, először pár száz póló és hoody jelentette a kollekciót, mely olyan nagy sikert aratott az akkor még belterjesebb snowboardos körökben, hogy mikor 1992-ben Csehországban, Pilsenben Hanus összetalálkozott Pavel Kubicekkel, már komoly üzleti tervvel rukkoltak elő és hivatalosan is megalapították a Horsefeathers márkát. Azóta is töretlen a sikerük, még a 2008-as gazdasági válság sem rengette meg őket.

Termékpalettájuk az eltelt évek során óriásira bővült, s bár a fő csapásirány a snowboard maradt, utcai ruházatban is megtalálták a saját vonalukat. Pólók, hoody-k, fehérneműk és egyéb praktikus kiegészítők teszik teljessé a vásárlás élményét. A basic design kiegészült neves snowboardosok által tervezett különleges stílusú ruhákkal ( signature lines) és a board kultúrához kapcsolható művészekkel, akik kézjegyükkel teszik egyedivé az egyes darabokat.

A minőség és a trend a márkában összeér, termékeik a legmagasabb színvonalat képviselik, profiknak és nem profiknak, kiegészítők széles választékától az igényes és praktikus felső öltözetig sok lehetőséget nyújtanak, egész biztosan mindenki megtalálja a neki tetsző összeállítást.

A Wakeshop üzletünk 2015 óta forgalmazza a Horsefeathers termékeket. Kattintsatok ide és megnézhetitek a nálunk kapható termékeiket!

A  Dakine márkát Rob Kaplan alapította 1979-ben, aki vállalkozásának alapjait innovatív surf leashek –szökőpántok - készítésével fektette le. Ezek az alapok vezettek további szörfözéssel kapcsolatos termékek létrehozásáig, melyek kiválóan bírták a Hawaii északi partjainál uralkodó zord körülményeket. A havaii-i szlengben elterjedt kifejezés a „DaKine” jelentése ”a legjobb”, és a cég mindent meg is tett mindazért, hogy felnőjön ehhez a jelzőhöz.

1986-ban, a cég áttette székhelyét Oregon állam Hood River nevű városába, hogy közelebb kerüljön fő célközönségéhez. A Dakine itt tudott első körben igazán kiteljesedve tervezni és fejleszteni, egyszersmind legyártani azóta is utánozhatatlan táskáinak és szörf kiegészítőinek első darabjait. A város szívében Columbia Gorge-ban alkotva, a Mount Hood hegy lábánál, ők váltak motorjává az észak-amerikai hullámszörf, snowboard, sí és biciklis életnek.
A helyszín a mai napig fontos szerepet tölt be a márka életében és versenyképességének megőrzésében azzal, hogy a fejlesztők és a csapat igényes környezetben alkothat és tesztelheti termékeit.
A 90-es évekbe elején a Dakine belépett a snowboardozás világába bemutatva első technikai kesztyű vonalát, majd 96-ban megalkotva „Heli Pack” nevezetű szériájukat, új sztenderdet állított fel a túra hátizsákok gyártásában is.
2004-ben a Dakine már fennállásának 25. évfordulóját ünnepelhette, mostanra pedig több mint 35 éves múltját tekintve elképesztő fejlődésről tett tanúbizonyságot a cég. Elindulva a Leash és egyszerű szörf kiegészítők gyártástól, eljutottak egy kiterjedt hálózattal rendelkező és kontinenseken átívelő rendszerig. Exkluzív kereskedői hálózatuknak köszönhetően több mint 50 országban elérhetőek termékeik, köztük Észak-Amerikában, Európában, Oroszországban, Ázsiában, a Közel-Keleten és Afrikában valamint Latin-Amerikában.

Liquid Force Mystic Radar Ronix Double Up Humanoid Billabong Follow ProTec Triple 8 Republ1c Straightline Bern Hyperlite Roxy Carver Landyachtz Loaded Penny Bustin Paris Bear Caliber Surf-Rodz Enuff Orangatang Abec 11 Cult Earthwing Sunset skateboard Seismic Lit Up Khiro Shorty's Sabre Blood Orange Rayne Brooklyn Workshop Riviera Rip Curl Reef Quiksilver Hurley Dunkelvolk Freegun Fox Havaianas Oakley Peppers SP Northwave Horsefeathers 5150 Amplid Dakine Spy Bully's Surf Liquid Truck Mindless Floateyes Zenith