SHERMAN pulóver
SHERMAN pulóver
34 000 Ft 
27 200 Ft
20

SHERMAN pulóver

SHERMAN pulóver
SHERMAN pulóver
SHERMAN pulóver

A Horsefeathers márka egyszerű középiskolai ötletelés eredményeként született 1989-ben, a Kanada legnyugatibb területén elhelyezkedő, gyönyörű fjordjairól és fenyőerdőiről híres Brit-Columbiában. Az alapító tagok kicsiny, baráti társaságának legfőbb összetartó ereje a közös snowboardozások és az extrém sportokat körüllengő laza életstílus szeretete volt. Első ruhadarabjaik megalkotásakor semmi egyéb nem lebegett a szemük előtt, mint létrehozni valami olyat - maguk és barátaik számára - ami addig még nem létezett a piacon. A kezdeti elképzelés és lelkesedés azóta is töretlen, a snowboardozás szeretete által vezérelt tökéletes tervezés és kivitelezés így emelhette a Horsefeathers-t az európai piac meghatározó szereplőjévé.

Gyártó
Horsefeathers
Méret
L
Szín
Piros
Nemek
Férfi
Raktáron
34 000 Ft 
27 200 Ft
Kezdete: 2024.10.25   A készlet erejéig!
Kedvezmény 20
Megtakarítás 6 800 Ft
Részletek

 

Törődünk a környezettel!

A cégek környezettudatosságának hivatalos megnevezése „vállalati társadalmi felelősségvállalás”. A Horsefeathers számára ez azonban az alapvető hozzáállás az őket körülvevő világhoz. Jóval a szabályozások és törvények elterjedése előtt a cég már jelentős figyelmet fordított alkalmazottjaira, gyártási környezetére, és arra melyik termékük hol és hogyan készül. A Horsefeathers a számok és statisztikák mellett komoly figyelmet fordít mindazokra, akik termékeiket előállítják. Pavel Kubíček a cég társalapítója, hosszú hónapokat töltött különböző gyárak dolgozói között, felmérendő hogy minden a termékeikkel foglalkozó munkás pozitív és biztonságos környezetben végezheti munkáját, ezzel is elősegítve a márka termékeinek hibátlan minőségű kivitelezését.

Le a szeméttel!

A környezettudatosság fontos szerepet játszik a márka életében. A mai, modern világban sajnos senki sem veheti magától értetődőnek a tiszta környezetet és a szeméttől mentes természetet. A Horsefeathers mindezek ellenére, - ha kis lépésekkel is - igyekszik hozzájárulni, hogy a következő generációknak is lehetősége legyen friss levegős erdei sétákra és tiszta vízpart melletti strandolásra. Ennek első lépéseként létrehozták „Sick Of Trash” nevű kampányukat, amiben elsősorban a mindenhol felbukkanó műanyag palackokat igyekeznek felszámolni, majd termékeik előállításánál felhasználva azokat teszik értékessé az értéktelent.

Adatok
Cikkszám
SM1166B_L
A vásárlás után járó pontok
544 Ft
Csomagajánlatok