A Horsefeathers márka egyszerű középiskolai ötletelés eredményeként
született 1989-ben, a Kanada legnyugatibb területén elhelyezkedő,
gyönyörű fjordjairól és fenyőerdőiről híres Brit-Columbiában. Az alapító
tagok kicsiny, baráti társaságának legfőbb összetartó ereje a közös
snowboardozások és az extrém sportokat körüllengő laza életstílus
szeretete volt. Első ruhadarabjaik megalkotásakor semmi egyéb nem
lebegett a szemük előtt, mint létrehozni valami olyat - maguk és
barátaik számára - ami addig még nem létezett a piacon. A kezdeti
elképzelés és lelkesedés azóta is töretlen, a snowboardozás szeretete
által vezérelt tökéletes tervezés és kivitelezés így emelhette a
Horsefeathers-t az európai piac meghatározó szereplőjévé.
Törődünk a környezettel!
A cégek környezettudatosságának hivatalos megnevezése „vállalati
társadalmi felelősségvállalás”. A Horsefeathers számára ez azonban az
alapvető hozzáállás az őket körülvevő világhoz. Jóval a szabályozások
és törvények elterjedése előtt a cég már jelentős figyelmet fordított
alkalmazottjaira, gyártási környezetére, és arra melyik termékük hol és
hogyan készül. A Horsefeathers a számok és statisztikák mellett komoly
figyelmet fordít mindazokra, akik termékeiket előállítják. Pavel
Kubíček a cég társalapítója, hosszú hónapokat töltött különböző gyárak
dolgozói között, felmérendő hogy minden a termékeikkel foglalkozó munkás
pozitív és biztonságos környezetben végezheti munkáját, ezzel is
elősegítve a márka termékeinek hibátlan minőségű kivitelezését.
Le a szeméttel!
A környezettudatosság fontos szerepet játszik a márka életében. A
mai, modern világban sajnos senki sem veheti magától értetődőnek a
tiszta környezetet és a szeméttől mentes természetet. A Horsefeathers
mindezek ellenére, - ha kis lépésekkel is - igyekszik hozzájárulni, hogy
a következő generációknak is lehetősége legyen friss levegős erdei
sétákra és tiszta vízpart melletti strandolásra. Ennek első lépéseként
létrehozták „Sick Of Trash” nevű kampányukat, amiben elsősorban a
mindenhol felbukkanó műanyag palackokat igyekeznek felszámolni, majd
termékeik előállításánál felhasználva azokat teszik értékessé az
értéktelent.